Terminsbrev

Vi vill passa på att tacka för den här terminen! Det har varit en annorlunda termin i skolan med en global pandemi som härjar i världen. Vi följer restriktionerna och har på så vis hittills lyckats hålla personalfrånvaron låg. Vid frånvaro har vi hjälpts åt med eleverna för att slippa ta in yttre vikarier och på så vis hålla smittan stången. Men trots att det varit en annorlunda termin så har vi fortsatt erbjuda eleverna en bra utbildning, god omsorg, många nya kunskaper och flera skratt om dagen! Vi har ökat vårt elevantal under hösten och har nu 21 elever i nuvarande f-klass och vi har sammanlagt 51 barn på skolan. År 1-2-3 jobbar gemensamt under våra övergripande teman men har grundämnena enskilt i sin åldersgrupp. Nu ser vi fram emot ett välförtjänt jullov och önskar att alla får vila mycket, leka hela dagen, känna gemenskap, får några julklappar och att alla får hålla sig friska!

God jul önskar alla vi på skolan

26 november 2020